sreda, 14. julij 2010

Začetnik težak

Naslov sem si izposodil iz krilatice "Vsak začetek je težak", kar je v mojem primeru zelo res. Domišljam si, da bom na začektu, v silni želji po biti top shit blogger, delal začetniške napake. Za kar se vam opravičujem.

Torej zakaj sploh blog?

Sem starejšega datuma, oče treh otrok in mož ene zelo lepe in pametne ženske. Sem tehnološki višek in zato subvencioniran SP. Trenutno SP pomeni socialni problem in ne samostojni podjetnik. Tudi mene je recesija vzela na svoj seznam in zato sem se lansko leto lotil peke palačink. Samoiniciativno in predvsem z dolgoletno željo, da v Ljubljani ponudim palačinke, nekoliko drugačne, raznovrstne in predvsem okusne... No, ni šlo. Zdaj sem se lotil zadeve na drug način in recimo, da gre. Kako in kaj povem kdaj drugič.

Družina me v mojih poskusih seveda podpira in mi pomaga kolikor je mogoče, sicer pa doma vlada zakon pretepanja, lasanja in ščipanja, joka in stoka, padcev na glavo,... Zelo pestro obdobje, upam, se bo kmalu končalo. Ko najmlajši 1,5 letnik doseže višino 1 metra, bo verjetno lažje.

Trenutno si hladimo pregreta telesa v okolici Ljubljane, kjer je kakšnih 4-5 stopinj manj kot v mestu, kar pa ne pomeni, da nam ni vroče.

Se vidimo in beremo kmalu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar